Shop Mobile More Submit  Join Login
Style Meme - Odalis by madam-marla Style Meme - Odalis by madam-marla
Blank meme: [link]

My DnD character, Odalis, in many different styles! yay! Refs were used for some of the styles, obviously.
Add a Comment:
 
:icongamergirlfin:
GamerGirlFIN Featured By Owner Jan 12, 2014
Marvel one grew boobies! :D But that's about right for a marvel comic, not that I have anything against that! Really well done meme, all styles are well executed and easily recognizable! Good job!
Reply
:icongt-illustrator:
GT-Illustrator Featured By Owner May 17, 2013  Professional Digital Artist
:) very very funny Ha ha ha... :thumbsup:
Reply
:iconharumilove4:
HarumiLove4 Featured By Owner Jan 9, 2013
haha I Like How You Added More Of Her Breasts For The Marvel One XD
You Did Every Style Justice!

Love,
Harumi <3
Reply
:iconmadam-marla:
madam-marla Featured By Owner Jan 9, 2013   Digital Artist
LOL I know haha that's ridiculous, but it is true that marvel's style sexualizes female characters a lot :P

Thank you!
Reply
:iconharumilove4:
HarumiLove4 Featured By Owner Jan 9, 2013
So True 8I
No Problem!

Love,
Harumi <3
Reply
:iconvaskania:
Vaskania Featured By Owner Feb 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Holy mother of... great job on these!
Reply
:iconfoo-foo-flower:
Foo-Foo-Flower Featured By Owner Dec 5, 2011  Hobbyist Digital Artist
She's so pretty in your style!
Reply
:icontubanome:
tubanome Featured By Owner Jul 12, 2011  Hobbyist General Artist
Okay, I am gonna do this meme eventually!!!
Reply
:iconmadam-marla:
madam-marla Featured By Owner Jul 12, 2011   Digital Artist
go for it, it's very fun and creative :)
Reply
:iconzoeyadams:
zoeyadams Featured By Owner Jun 25, 2011  Hobbyist Artist
i like her in disney and chibi :3 they are both sweet
Reply
:iconmadam-marla:
madam-marla Featured By Owner Jun 25, 2011   Digital Artist
thank you!
Reply
:iconzoeyadams:
zoeyadams Featured By Owner Jun 25, 2011  Hobbyist Artist
you're very welcome :3
Reply
:icongoldenfeatherkid:
Goldenfeatherkid Featured By Owner Jun 6, 2011
I adore your 'normal' style - it looks so realistic. Of course, muppet kicks ass.
Reply
:iconmadam-marla:
madam-marla Featured By Owner Jun 6, 2011   Digital Artist
Thank you very much :D I love working with realism now and then :)
Reply
:iconsadik18:
sadik18 Featured By Owner Jun 4, 2011
i find it funny how marvel is all abouts the boobz :D lovely styles all of them, imi place mult cum treci de la una la alta, chiar ma gandeam zilele astea la cum ai desena in alte stiluri
Reply
:iconmadam-marla:
madam-marla Featured By Owner Jun 5, 2011   Digital Artist
:) lol at the marvel(ous) boobs XD Ma bucur ca-ti place!! :D
Reply
:icontrishna87:
trishna87 Featured By Owner May 31, 2011  Hobbyist Digital Artist
oooh this is wonderful :meow:
Reply
:iconmadam-marla:
madam-marla Featured By Owner May 31, 2011   Digital Artist
thank you! :D
Reply
:iconbbchild:
BBChild Featured By Owner May 30, 2011   Traditional Artist
Haha, this is epic! ^,^ My favorites are the Disney and anime one. =3
Reply
:iconmadam-marla:
madam-marla Featured By Owner May 30, 2011   Digital Artist
why thank you!
Reply
:iconbbchild:
BBChild Featured By Owner May 30, 2011   Traditional Artist
Y'welcome. ^,^
Reply
:icongold-seven:
Gold-Seven Featured By Owner May 29, 2011  Professional Traditional Artist
Wow, this is lovely! A gorgeous character too. Wonderfully sexy. Maybe not as the muppet, but as everyone else. :D
Reply
:iconmadam-marla:
madam-marla Featured By Owner May 29, 2011   Digital Artist
lol, I think it's impossible to make the muppet look sexy :P But thank you for this amazing style meme, it was pretty hard but very nice practice!
Reply
:iconsilvervulpine:
SilverVulpine Featured By Owner May 28, 2011  Hobbyist Photographer
Most amusing. :aww:
Reply
:iconmadam-marla:
madam-marla Featured By Owner May 29, 2011   Digital Artist
lol, yeah :) thanks :)
Reply
:iconsilvervulpine:
SilverVulpine Featured By Owner May 29, 2011  Hobbyist Photographer
You're welcome. :)
Reply
:icondestro7000:
Destro7000 Featured By Owner May 27, 2011   Digital Artist
Your Disney style one is amazing! :)
Reply
:iconmadam-marla:
madam-marla Featured By Owner May 27, 2011   Digital Artist
that's the style I'm most comfortable with :)
Reply
:iconpridipdiyoren:
Pridipdiyoren Featured By Owner May 27, 2011  Student Digital Artist
I like normal, anime and marvel :)
Reply
:iconmadam-marla:
madam-marla Featured By Owner May 27, 2011   Digital Artist
thank you :) anime was pretty hard since I never draw in that style at all!
Reply
:iconpridipdiyoren:
Pridipdiyoren Featured By Owner May 27, 2011  Student Digital Artist
:) chibi is pretty too :)
Reply
:iconmyworld1:
MyWorld1 Featured By Owner May 27, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Haha that's funny! ;P I like the disney one:D
Reply
:iconmadam-marla:
madam-marla Featured By Owner May 27, 2011   Digital Artist
very tiana-ish in the Disney one. :P
Reply
:iconmyworld1:
MyWorld1 Featured By Owner May 27, 2011  Hobbyist Traditional Artist
:D :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1500 × 1382




Details

Submitted on
May 27, 2011
Image Size
428 KB
Resolution
1500×1382
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,464
Favourites
100 (who?)
Comments
34
Downloads
243
×